قالب وبلاگ

ثبت نام دامنه جديد tel. آغاز شد
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

ثبت نام دامنه جدیدی به نام tel. برای شركت‌ها و سازمان‌ها آغاز شده كه اطلاعات تماس را مستقیما در سیستم نام دامنه (DNS) ذخیره و رمزنگاری می‌كند و قابلیت تبدیل به كتاب تلفن برای اینترنت را دارد.
نام دامنه tel. به اطلاعات تماس شركت‌ها، سازمان‌ها و اشخاص مرتبط می‌شود. این اطلاعات می‌توانند شامل شماره تلفن، لینك‌هایی به وب‌سایت‌ها از جمله صفحه فیس بوك یا مای اسپیس، نشانی ایمیل، نام‌های پیام فوری و یا مشخصات برای بازی‌های مجازی مانند ایكس باكس لایو یا سكندلایف باشند.
بر اساس این گزارش، این نام دامنه به ‌عنوان منبعی برای اطلاعات تماس شركت‌ها یا اشخاص در نظر گرفته شده و در وب یا در دستگاه‌های قابل حملی مانند آیفون اپل یا بلك بری كار می‌كند. به دلیل این كه اطلاعات به ‌جای سرور در سیستم DNS ذخیره می‌شوند هنگامی كه شخصی شماره تلفن یا آدرسش را با استفاده از اكانت tel. به‌روز می‌كند به طور خودكار در كتاب آدرس دوستانش كه اطلاعات tel. وی را بر روی تلفن هوشمند یا دستگاه قابل حمل ذخیره دارند نیز به‌روز می‌شود.
سازمان نظارت بر نام‌ها و شماره‌ها - آیكان - نام دامنه tel. را در سال 2006 بر اساس تقاضای شركت تل نیك مورد تصویب قرار داد و این دامنه اكنون توسط این شركت به ثبت می‌رسد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1181
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: